Dålig uppdatering....

I onsdags var det ju fullt upp här hemma när mina båda systrar sov över här. Vi var på mc donalds, på bio och såg filmen "upp" och så hyrde vi film som vi såg här hemma sammtidigt som vi åt taccos.

På torsdagen hade vi slappar dag med ännu en film och lite tv-spelande......

Idag har jag och Joakim vart ute och handlat lite på MAXI. Och nu sitter jag här hemma själv. Varför då? Jo för Joakim är iväg till en kompis på pokerkväll och Philip är hos sin farmor och farfar.

Och vad ska jag göra ikväll alldeles själv då?

Jo jag ska färga håret, ta ett gött bad, köra spakväll med hårinpackning och ansiktsmask m.m. Sen ska jag götta mig framför idol med ost och kex och en massa ölkorv. Ska bli riktigt, riktigt gött att bara få slappa och rå om sig själv. Och få passa på att äta goda ostar när Joakim är borta eftersom det inte är någon favorit hos honom.

Kommer säkert uppdatera under kvällen, kanske med en snygg bild på mig i ansiktsmask....hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!