Vi lever.....

Inte blivit nått bloggande hitills för jag har inte ens suttit vid datorn idag. Har läst en del i min bok och nu är den utläst. Men jag ska börja i nr 2 i serien nu =)

Sen var vi på överby en sväng. Var tvungna att åka till Maxi och köpa mat till Philip och vi gick även omkring på siba huset litegrann. Köpte lite grejer till Philip bl.a sen köpte jag ett par grejer till mig själv också.

Philip fick bl.a en vår/sommar jacka som är lite tunnare. Sen var det matchande "gubbmössa" och skor till jackan =P Sen fick han en solhatt som skyddar öronen och nacken mot solen senare. Och ett set med linne och shorts. Lite till var det men jag kan lägga in bilder sen när jag orkar rada upp och fotografera grejerna =)

Till mig blev det:

Ett badlinne
Badshorts
En gördel, inte det sexigaste plagget direkt =P Men det håller in fläsket och det behövs....haha

Vi tog även det obligatoriska stoppet på espresso house där jag tog en mockalatte =P Är helt klart beroende kan jag lova!!



Ikväll fick Philip smaka på lite banan. Han har ju självklart ätit det förut fast då var den mosad men nu fick han äta sk bananpengar =) Först tyckte han nog det var gott men bananen var tyvärr lite väl grön så den var ju inte så söt och god som den ska vara. Blir nog bättre när dom har mognat lite mer. Det fanns ju bara gröna bananer att köpa på MAXI........

Nu ska jag sätta mig i soffan och slappa lite brevid Joakim. Men det är inget kul han kollar på direkt.....hockey är det som går på våran tv för tillfället. Får väll se om vi kollar på nån film senare ikväll. Är ju ballar av stål ikväll också =) Och det är nog ett av de få program som jag faktiskt skrattar högt till. Annars brukar jag mest skratta inombords =P



Är så sugen på att gå ut nu föresten...... Nu när Joakim var ute i lördags kände jag allt ett sug jag med. Det var inte igår jag var ute och dansade eller nått. Det hade varit jättekul att få komma ut lite.....men men =/ Får väll ta en liten runda här hemma i lägenheten med mina lurviga istället =P

Fast så lurviga är dom inte nu för jag har testat min epilator, som funkade jättebra och faktiskt gjorde det inte så ont heller. Smärtfritt är väll synd att säga att det var men inte värre än att man stog ut rätt lätt.

Nä nu ska jag avsluta det här inlägget, börjar bli lite väl mycket babbel nu =P

Kommentarer
Postat av: lina

haha, det där linnet har jag också kollat på :p

2009-03-30 @ 21:24:28
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!