Tyst...

Nu har lugnet lagt sig här hemma igen. Kalaset är slut och Philip sover. Men nu är man allt bra trött, och väldigt trött på tårta också kan jag lova.....

Tror vi ska äta lite korv med bröd idag. Gött och få i sig nått annat än sött.

Fick lite presenter idag också =) Presentkort på vero moda, ett litet knivset, en jätte fin sommarklänning från ginatricot, tre böcker av Stig Larsson. Sen fick jag även en till hårtork men eftersom jag fick en igår så ska jag byta den till nått annat. Så imorgon blir det att åka ut på lite shopping =)

Och ikväll ska jag läsa "män som hatar kvinnor". Alla tycker ju att dom böckerna är superbra så vi får väll se =P Kul med lite nya böcker i alla fall. Läser alldeles för sällan nu för tiden. Älskar ju att läsa och förr i tiden hade jag alltid en bok som jag höll på med. När ena boken tog slut så började jag direkt på en annan. Kunde inte vara utan att ha nått att läsa.

Orkar verkligen inte ladda in bilderna i datorn idag så det får jag göra imorgon istället. Nu är det dags att ta på sig mjukbyxorna och kasta sig på soffan........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!