15/5

Har kollat lite på komvux och så nu och tydligen är sista ansökningsdag den 15/5. Och det är bra för då har jag lite mer än en månad på mig istället för 2 veckor =) Ska fundera nu på vilka ämnen jag ska läsa och så måste jag få tag på mitt betyg. Antingen om jag nu skulle lyckas hitta det nånstanns här hemma eller så får jag beställa ett nytt för det måste bifogas när man söker till komvuxutbildningar. Har ingen aning om vem man ska kontakta för ett nytt betyg men jag får väll börja med att ringa skolan där jag gick antar jag. Dom borde ju veta =)

Kommentarer
Postat av: lina

Tänkte faktiskt lite på att bjuda med dig men tänkte att Jocke kanske blivit ledsen :/

Vi får gå dit alla tre (och philip) en annan gång när vi vill lyxa till det allihopa :) Billigaste menyn kostar ju baaara 500 ;p

2009-03-31 @ 21:53:18
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!