Brun utan sol....

Nu på kvällen har jag haft en riktig spa stund för mig själv. Badat skumbad med ansiktsmask. Sen skrubbat bort död hud med pelingsalt. Och efter badet har jag sprayat mig med brun utan sol. Är lite nybörjare på det så det var lite krångel, speciellt när man gör det på sig själv. Blev väll sådär resultat, lite ojämt på sina ställen och så men man får väll träna så man får in tekniken lite bättre =P.


Föresten det var en anonym som tipsade om babysim på vattenpalatset. Vad jag förstått så har dom inga grupper utan bara drop in sim. Och jag vill allt vara med i en grupp. Att man inte får pengar tillbaks när man är sjuk är nog inget ovanligt tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä det på vattenpalatset är ingen hit faktiskt, de är frisim mer eller mindre utan ledare! bättre o betala mer måstejag säga!

2009-01-28 @ 21:07:34
Postat av: Zerphina

det var jag som skrev inlägget ovan!

2009-01-29 @ 09:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!