Blir ingen fika =(

Orkar verkligen inte gå dit. Plus att jag och Philip sov middag lite för länge så jag skulle inte hinna gå ändå. Snälla Sofia erbjöd att vi kunde åka bil med dom men då är ju självklart Philips bilstol i våran bil =(. Känns sådär lagom kul kan jag lova. Så vi får väll roa oss själva istället. Kanske går ut och går en liten promenad =/

Jaja nu är det dags att fixa lite mat till Philip. Blir lasagne idag också. Sen ska jag tänka ut en veckomatsedel till oss för eftersom det inte blir någon fika så kan vi åka och handla sen när Joakim slutar....

Får se om jag tränar idag. Har liksom tappat suget lite för dagen. Och ska ju ändå dit med Therese imorgon.


Kommentarer
Postat av: zerphina

jätte tråkigt att du inte kunde följa med! men vi får ha fika snart igen så du får följa med =) har du lust o ta en promenad i morrn om vädret tillåter??

2009-01-26 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!