Allt klart.

Nu är allt packat och jag är redo för att åka iväg. Ska bara vänta på att Philip ska vakna från sin lilla middagslur. Och nej han har inte sovit sen sist jag skrev =P Han tog bara en kortare powernap på förmiddagen. Får se när han vaknar nu, dröjer det för länge får jag väll väcka honom. Han kommer ju ändå sova i bilen sen på vägen dit. Tar ju ändå ca 45 min att åka enkel väg.... Lite tråkigt att åka den vägen själv bara.

Tänkte att jag skulle lagt in lite bilder men självklart ska det krångla just nu =/ *suckar* Vad ska man annars roa sig medans man väntar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!