Städa...

Ja jag tänkte strax ta och städa lite här hemma. Inte det roligaste som finns men man måste ju göra det..... Ska ta en riktig storstädning hade jag tänkt. Är så härligt när det är klart!

Vet ni föresten va jag längtar efter nu. Jag längtar efter JUL! Eller egentligen hela december. Tycker det är en så underbart mysig månad och man får ta fram ljusstakar och annat mysigt pynt. Och man bakar lussekatter och pepparkakor. Jag är verkligen helt galen i jul och allt som hör till. Så eftersom det inte är nån sommar direkt nu så tycker jag att vi kan hoppa direkt till december. Men tyvärr är det flera tråkiga månader kvar. Som oktober och november, helt onödiga tråkiga månader enligt mig...... September kan man i alla fall få lite fint sen sommarväder.

Älskar julpynt!

Ibland kommer det ju till och med lite snö...

På lucia åkte vi runt och lussade med lussekatter och pepparkakor, myyyys!

Pepparkaksbak....

Jag älskar ljus!

Liseberg på vintern är helt underbart, vilken stämning!

Liseberg...

Julafton!

Philip och tomten....

Det blev en hel del julklappar under granen....


ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Då är jag kanske inte så konstig i alla fall....Jag längtar också till Jul!

Kram Faster B

2009-08-20 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!