Spindel!!!

Jag har nästan städat klart här hemma nu. Bara sovrummet kvar men det kan jag inte ta fören vi har fått tvättat lite. Har det som förvaringsplats för all våran smutstvätt just nu. Sen har jag inte skurat golvet i Philips rum än heller men annars är det fint här hemma och luktar nyskurat och fräscht.

En annan sak som var mindre fräscht var att jag skulle gå in i köket och ta ett glas cola att dricka och vad ser jag då...... Jo en jätte stor fet spindel som satt på golvet framför spisen, huuuua. En sån där riktig husspindel var det. Så fruktansvärt äckligt. Som tur var så är ju inte Joakim lika mesig som jag utan han tog en sko och slog ihjäl den. Men jag har fortfarande rysningar när jag tänker på hur äcklig den var. Hoppas det inte finns fler som vill komma fram.

Nu ska jag i alla fall hoppa in i en välbehövlig dusch och sen ska jag ställa mig och baka lite. Bullar och muffins hade jag tänkt att det skulle bli....mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!