Jag är inte död!

Haha, skrev inte på hela dagen igår och det är ju ganska ovanligt så jag tänkte att jag kan ju meddela att jag lever i alla fall. Vi var borta hela dagen igår så det fanns inte direkt utrymme för bloggande.

Vi åkte runt och lussade =) Philip var en tomtenisse och jag hade lite glitter i håret och Joakim en tomte mössa. Så hade vi med oss pepparkakor och lussekatter. Var först hos Philips farmor&farfar sen hos morfar och Viktoria&moster Emma. Och sist så var vi hos mormor och Stefan. Man får ju börja skapa lite traditioner och att lussa är ju lite mysigt =)

När vi var hos pappa och Viktoria så gick vi även en promenad och hälsade på Maya. Lille hårbollen! Fick allt tårar i ögonen när jag gick in i stallet och kände hästlukt igen. Saknar allt det där faktiskt =( Och saknar Maya massor. Hon är sötaste och goaste hästen...... Maya fick i alla fall också känna att det var Lucia, satte lite glitter i hennes pannlugg =P

Bilder från gårdagen lägger jag ut sedan, nu ska jag umgås med min lilla familj =D

Kommentarer
Postat av: Lina

åååh, jag kom att tänka på när vi var små och var i stallet och lussade :) Finns så många härliga minnen! Både från NÄRK och den gången i prässebo då vi red från björn i boda för att lussa på huständningen :)

Och så jul när man gick och gav hästarna massa pepparkakor.. och finns det något mysigare än att julpynta i stallet.. åh vad jag saknar allt :(

2008-12-14 @ 13:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!