Vart på Överby....

Har precis kommit hem från en sväng på överby köpcenter. Vi kände för att åka iväg en liten sväng.



Vi var ju tvungna att ta en kik på beginners...

Finns så mycket kul man vill köpa men tråkiga Joakim säger bara att "det kan vi önska oss till Philip i doppresent istället" Sån tråkmåns han är!!! Jag vill ju shoppa. Idag fastnade jag för en jätte go fårskinsfäll som Philip säkert hade legat jättegott på men som sagt så tyckte Joakim det var onödigt. Det är ju så sjukt kul att shoppa till Philip!

Det blev i alla fall lite shopping till Philip. Hittade en jättesnygg mjukdress till honom. Synd var att minsta storleken var 62 så han kan inte använda den än.

Tyvärr växer han ju så fort så det dröjer nog inte länge tills han kan ha den. Men än så länge så är det 56 som gäller och han kan även ha 50 också men vissa 50 plagg börjar bli lite tajta.


Sen gick vi över till Maxi för att handla lite där också....


Ikväll ska vi äta lite kräftor så då fick vi köpa lite vitlöksbröd och sånt att ha till kräftorna också. Ska bli sjukt gott med kräftor. Det ända som saknas är öl till eller lite vitt vin....mums!! Men coca cola är också gott. Och så har jag iste som jag verkligen älskar!!! Vi var även inne på bokia och köpte grejer så jag kan göra inbjudningkort till dopet. Ska snart sätta mig och pyssla med det. Svindyrt var det 400 kr för det vi köpte.... Men man har ju bara dop till honom en gång såååå.....

Kläderna vi köpte till Philip idag.

Grejerna till inbjudningskorten.

Här är kjolen jag köpte igår.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh va fin byxdress! Och kjolen blir nog fin på dig också! :)

2008-08-24 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!