Tillbaks från borås djurpark....

Det har vart en riktigt härlig dag i Borås och verkligen kanonväder!! Philip har vart en riktig ängel också. Han blev hungrig precis när vi kom fram och då matade vi honom lite, hade köpt sånna där praktiska färdigförpackningar med ersättning.

Pluppen får lite käk...

Sen låg han helt vaken ett bra tag men bara låg och pratade för sig själv. Sen var han ju inte direkt så intresserad av djuren men jag och Joakim var desto mer intresserade istället.







Dom hade en ursöt elefantunge som var född nu i augusti....



Sen var det ju dags för lite fikapaus i det fina vädret.

Det tråkiga med dagen var att det var sjukt mycket getingar men det har det ju i och för sig vart hela sommaren när det vart fint väder.

På vägen hem blev Philip hungrig igen så då fick han lite mer ersättning och sen sov han som en stock igen som han alltid gör när han åker bil.

Väll hemma igen så skulle jag byta blöja på honom och såg att han hade bajsat, jätte bra tänkte jag för det har han inte gjort på två dagar. Men det var inte så mycket som man skulle kunna tro att det skulle bli när han har sparat sig så länge. Så ammade jag honom lite i alla fall och sen.....då kom det bajs i blöjan. Och då var det ju Joakims tur att byta...hehe. Det var verkligen massa i blöjan och precis när han fått bort blöjan och torkat lite i rumpan lägger Philip av en riktig sprutt prutt igen och det sprutar bajs ända ner på golvet. Joakim hann som tur var kasta sig åt sidan så han fick inget på sig den här gången.

Lilla busfröt.....=P

Nu ska vi bara vara hemma en liten sväng sen ska vi strax åka in till stan och lämna Philip hos hans farmor och farfar som ska passa honom ett par timmar menast jag och Joakim ska gå på butlers och äta lite och kolla på fotbollsmatchen. Kommer ju sakna honom så sjukt mycket. Kommer va svårt att lämna bort honom men det kan ju va kul att komma ut en liten sväng. Och maten på butlers är ju aldrig helt fel heller.... Funderar på vad jag ska ha på mig bara... Orkar inte göra mig iordning så mycket och så måste jag ha ny mascara för den jag har är verkligen helt intorkad. Jaja det löser väll sig.

Kommentarer
Postat av: Barbro

ha ha ha ha ha!! Ja det va ju inte alltid man HANN kasta sig åt sidan! Men man älskar ju dem ändå!

Kram Barbro

2008-08-25 @ 18:39:28
Postat av: Larissa

Hejsan!

Det var jag som gjorde Sandras bloggdesign. Hon sa att du också ville ha en design. I så fall kan du skicka ett mail till mig, med de färger du vill ha på bloggen /header (bilden längst upp), text, bilder, typsnitt. Även din bloggadress/anv.namn och lösen! När jag får ditt mail så börjar jag med bloggen :)

2008-08-26 @ 11:09:03
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!