Liten shoppingrunda....

Nu är vi hemma igen efter lite shopping på överby. Träffade Sandra och Johannes där och vi tog en liten fika med dom på briggen. Sandra köpte en babymonitor och jag blev inte alls avundsjuk......Jag är inte alls prylgalen jag. Sen hittade vi i alla fall två par vantar till Joakim och så hittade vi en jättesnygg overall till Philip. Den går även att göra om så det blir en fotpåse. Men nu när vi kom hem så såg jag att en knapp saknades så imorgon får jag och Philip åka in och byta till en annan. Lite irriterande..... Vi köpte även matchande mössa och vantar. Sen blev det lite kläder till.... Är ju så sjukt roligt att köpa kläder till Philip! Sen hittade jag även gardiner till köket och även matchande dukar. Nu ska jag bara köpa svarta eller gråa tabletter också. Kollade lite om det fanns några gardiner till hallen men hittade inga jag gillade. Hittade även stolsdynor till stolarna i köket men det är ingen brådska med det, det kan vi kanske köpa nästa månad eller nått.

Overallen...

Här har jag satt ihop den vid fötterna till en påse.

En skjorta som sitter fast i en body, sååå gulligt...

Mössa och vantar.

En gosig tröja





Och så här blev det i köket. Fattas som sagt bara svarta eller gråa bordtabletter också.

Man blir hungrig när man handlar och här hugger Joakim helt galet tänderna i en korv.

Sen när vi var hemma igen så var Philip jätte hungrig och ammade först ett tag och åt sen 80ml ersättning. Men när vi var ute så var han så snäll och go som vanligt och bara sov hela tiden.



Nu ligger han nöjd och go i sin babysitter och pratar lite. Han har verkligen blivit väldigt mer med. Och ligger gärna och pratar och ler.



Joakim blev trött av våran shopping och har även haft ont i huvudet hela dagen så han knäppte upp byxerna och bredde ut sig på soffan framför tvn.



Nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt. Vi har ju massor som måste hängas upp eftersom torktummlaren inte funkade igår.....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh va söööt han är eran lille skrutt =)



Jag tror ni bor i den lägenheten vi blev erbjudna i Onsjö =) ser ut så när jag tittar på bilderna. Har ni cykelvägen utanför uteplatsen typ?

2008-09-05 @ 10:21:43
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!