Lite plock



Tänkte ta mig an lite plock här hemma men jag vågar inte riktigt lägga ifrån mig Ludvig då jag inte till 100 litar på vad Alice kan hitta på med honom så det fick bli att sätta honom i selen. Så han fick hänga på under dammsugning och skura toalett m.m. Jag var ganska trött det sista :)

Nu har det vart matpaus för ludd och vi råkade bli kvar i soffan. Jag ska väll strax fixa lunch till barnen sen får jag ta tag i lite tvätt.


Hehe jag vände på handtaget så köksskåpen kan få va ifred från en lite. Klåfingrig. Hon testar gärna gränser när jag är fast i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!