Sjukstuga

Philip har haft feber hela veckan, 40,1 nu senast i morse och klagar på halsont. Min lille stackare.

Jag själv är tröttare än trött, varför sitter man uppe för sent på kvällen för? Det är ju inget barnen tar hänsyn till när dom vaknar 20 över sex....

Ja vad har hänt annars då? Jo jag tvättade upp sängkläder till vaggan i tisdags och bäddade den. Tidigt kanske men det är kul att ha nått att pyssla med. Igår va det besök på mvc också. Hb hade gått ner lite igen så nu får jag skärpa mig igen på den biten. Hjärtljud på 155 fast först låg det på 165. Sf mått på 30. Större än med dom andra barnen i samma vecka.

V.30

Lille sjuklingen igår.


Vaggan. Här har båda barnen sovit dom första månaderna. Denna bebis fick nya sängkläder dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!