Kallt

Ett tag sen jag skrev.

Nu är vi i v.34. Det börjar dra ihop sig lite. Tvättade upp dom kläder som ska med i bb väskan igår.

Idag är det kallt ute. Skönt att känna att det faktiskt är vinter. Fick plocka fram lite varmare kläder till barnen. Dock får overall vänta lite till.

Jag sitter och göttar mig med en kaffe och Nyhetsmorgon just nu. Är trött idag då jag sovit riktigt dåligt inatt. Sover rätt dåligt dom flesta nätter nu. Kroppen som ställer om sig inför brist på sömn med bebis sen.

Tänkte nog bädda ner mig i soffan strax och bara slappa lite. Passa på att vila när dom små är på dagis.

Igår var jag hos bm. Allt såg bra ut. Dock något förhöjt med protein i urinen och lite högre blodtryck än jag brukar ha men inget farligt. Sf mått ligger på normalkurvan och allt annat är ok. Vikten går uppåt men mindre än med Alice.



Mys i soffan innan det va dags att ge sig ut i kylan till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!