Kööööö

Glömde skriva om min onsdag.

Det skulle va utförsäljning på barnens hus i Göteborg. Jag bestämde mig för att åka dit och kolla efter vagn. Tog med mig Philip.

Det började med bilkö ca 20 min för att ens komma dit. Sen fick vi köa utanför i över två timmar för att ens komma in. Philip skötte sig såååå bra hela tiden i alla fall.

Väl inne så va den vagnen jag va ute efter slut... Och blev inte att jag köpte några smågrejer då det va ca två timmars kassakö där inne. Helt kaos. Så vi åkte hem.

Sen va jag så sur över vagnen så det blev att åka till beginners och köpa där istället. Så nu har bebisen en vagn att åka i sen. Känns skönt att ha det klart. Annars har vi ganska mkt hemma så det är inte överdrivet mkt mer som behövs köpas.


Kommentarer
Postat av: Sara

Den vagnen har vi också, och vi är verkligen jätte nöjd med den :)

2013-08-28 @ 21:09:43
URL: http://sarafreya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!