En månad

Ja idag är det en månad kvar till bästa dagen på hela året ;) jag och Philip går runt och längtar för fullt. Igår plockade jag fram adventgrejerna också. Orkade inte vänta längre! Sen har jag veckan på mig också med att fixa med detaljerna så allt är klart till nästa helg :)

Tomtar kommer upp vid lucia och sen får julgranen vänta till dan före dopparedan :)

Barnen uppskattade verkligen att alla stjärnor och lampor är framme i alla fall.

Annars idag så jobbar Joakim helgen, jag och Philip var på hans "simskola" imorse och då passades Alice av sin farmor. Sen lekte Philip en stund med Elin.

Själv har jag gått runt och försökt hålla efter det eviga plocket. Men har man städat på ett ställe så har barnen vart nån annanstans och rivit ut. Tur dom är så söta ;) Alice Busan rev t.ex ut varenda dvd och VHS film vi har på golvet förut.


Kommentarer
Postat av: Johanna W

Trivs han i simskolan? Tycker ni det funkar bra??

2012-11-26 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!