Stress

Jag vaknade av mig själv 8:40 nu på morgonen. Blev att hoppa upp ur sängen och slänga på sig kläder för Philip ska ju va på dagis nio!

Philip sov så gott när jag kom in min lilla sjusovare. Morgonkisset kom i pottan i alla fall och torr nattblöja. Han fick ha kalsonger på sig till dagis idag för det bestämde han själv :)

Och iväg till dagis kom vi och inte allt för sena. Fick varnat att han bara hade kallingar.

Tänk att det är sista dagis veckan för Philip nu sen har han sommarlov hela juni, juli och augusti :) vi håller tummarna för massa fint väder!! Lättare att roa två barn då.

Ikväll blir det grillning på Philips dagis också så jag ber lite till vädergudarna nu att va med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!