Fortsatt fint....

Ja eftersom det fina vädret fortsätter så blir det ju dåligt bloggande. Igår var jag knappt inne på hela dagen. Var ute med barnen. Vi åt frukost ute tillsammans, dock inte nån lugn frukost då den pojken som bor här i närheten kom förbi och sprang runt. Efter frukosten lekte Philip med honom och dom badade. Dock är han ju helt sjukt vild. Jag blir helt slut när han är här och man får hålla efter honom. Efter några timmar fick jag skicka hem honom helt enkelt.



Sen hade vi jätte mysigt jag och Philip. Alice sov middag och då passade jag på att bada tillsammans med Philip. Badade nog en timme ungefär i hans pool. Jätte skönt och mysigt.

Sen var vi inne och duschade och fikade. Philip kissade på pottan efter att själv ha sagt att han ville dit.

Vid 4 tiden kom Marie med barn förbi en sväng och Philip och William lekte för fullt. Både inne på Philips rum och i poolen.

Och efter 5 nån gång kom familjen Thorsell förbi och så grillade vi tillsammans.

En riktig heldag alltså som avslutades med eurovisionkval som jag dock somnade till när röstningen skulle börja. Va liiite trött.

Idag tänkte jag och barnen åka till Emaus. Kommer nog bli uppskattat tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!