Fint väder

Det blir ju inte jättemycket bloggat när det är fint väder ute. Då vill man ju inte sitta vid datorn hela dagarna direkt.

Igår åkte vi buss ner till stan och gick runt till spikön. Philip lekte på lekplatsen. Sen gick vi till strandgatan och tog en fika. Blev en ganska sen dag igår då vi även handlade lite på maxi innan vi drog hem.

Jag var helt slut igår kväll. Somnade i soffan på kvällen.

Idag är jag också lite sliten, mest pga pollen. Så jag orkar inte riktigt koncentrera mig på bloggning. Men vi lever i alla fall och vädret är fint, dock lite blåsigt tyvärr.

Ikväll ska jag iväg till lilla Ljungkile för att ha lite studiecirkel (eller vad man ska kalla det) om karlstadmodellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!