Kaffebesök

Fick lite kaffebesök av mamma i förmiddags som även hade med födelsedagspresenter till mig :) Fina kläder från Pondus. Hon vet vad jag gillar min goa mamma. Och Alice tyckte det var spännande med mormor på besök.

Sen fick jag hämtat Philip från dagis som hade på sig "ursnygga" dagisbyxor då det hänt två olyckor idag och hans egna extrabyxor inte räckt till. Hände även en olycka precis innan jag skulle ta på honom ytterkläderna. Och nu sitter han här hemma i soffan utan blöja och det är alltid lika spännande. Det är då man önskar att vi hade en skinsoffa även om jag hatar skinnsoffor.

Blåser storm ute också vilket är tråkigt då det är soligt och fint i övrigt. Jaja jag har väll inte så mkt mer att skriva, ska kanske betala ett par räkningar istället. För det är ju skoj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!