Helgen

Ja det har varit fullt upp i helgen. I fredags blev det som sagt en tripp till överby efter lekplatslek med barnen och där handlades det skor till Philip och ett par klädesplagg till Alice. Och faktiskt en vårjacka till mig. Träffade även Siv och Ulf därute så det blev en lunch tillsammans på cooprestaurangen. Och sen på eftermiddagen så firade vi med tårta och smörgåstårta hemma hos dom.

Lördagen var också fullt upp. Blev en tripp till överby igen då Joakim behövde ett par nya byxor. Tog även en lunch på briggen. Sen blev det bråttom hem för att göra oss iordning för restaurangbesök på Koppargrillen i Vänersborg där vi skulle fira min farmor som fyllt 70 år. Philip var hos sin farmor och farfar men Alice var med oss. En jättetrevlig kväll men vi fick dock dra oss vid 21 tiden då Alice blev så trött, så trött och för ovanlighetens skull även ledsen.

På söndagen körde vi barnen till min mamma och Stefan där dom skulle sova över båda två för första gången. Jag och Joakim skulle fira min födelsedag i efterskott med restaurangbesök och bio. Det blev O´learys och sen såg vi The hunger games på bion. Jättebra film.

Och igår så var det dags att hämta gosongarna igen. Längtade helt sjukt efter dom! Men det hade såklart gått jättebra. Dom hade sovit bra båda två och skött sig. Philip hade lekt för fullt.När vi åkte därifrån sen så stenslocknade båda barnen i bilen så dom var ganska trötta.




Idag är Philip på dagis nu. Dom skulle tydligen på teater idag på innovatum. Själv försöker jag samla mod att ta ett röj här hemma innan Philip ska hämtas. Få fram lite påskpynt och sånt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!