Snor

På Alice rinner det, på Philip sätter det stopp så han går och fnyser hela tiden och på Joakim rinner det. Bara jag som är som vanligt ;)

Är trött på detta snorande nu. Och sjuuuukt trött på Philips fnysande, riktigt irriterande ljud. Jag vill ha varmt och soligt väder NU!

Orkar inte att det ska bli ännu en skitsommar. Philip är uttråkad till tusen, Alice har inte vart på bästa humör så nu fick hon sova middag lite tidigare än vanligt. Jag är också rätt uttråkad. Vill åka iväg på utflykter, bada, sola och njuta av sommar. Men ute är det bara skitväder....

Jahapp det var lite klaga från mig det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!