Överaktiv

Det märks verkligen på Philip att han inte går på dagis nu och att det vart skitväder det sista. Något trotsig, halvdöv och överaktiv kan jag säga! Phuu för hur han varit idag, var helt slut på kvällen. Men vi myste lite i soffan och pratade lite bara jag och plupp i alla fall <3

Nu känns det nog som att det är dags att sova. Har fått gjort en del idag i alla fall. Plock inne, klippt gräs, lekplatshäng och haft William över som lekt med Philip så det har vart fullt upp idag.

Ikväll har jag vart över hos Marie och druckit lite vin med ost och ölkorv. Gott, gott. När jag kom hem igen hittade jag såklart Joakim framför tv:n och tv-spelande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!