Förvånad

Hmm vad förvånad jag blev när jag gick in på bloggen och skulle skriva ett inlägg och allt såg helt annorlunda ut. Alltså för mig inte för er ;) Märks att jag är inne och bloggar jätteofta då.

Annars rullar allt på som vanligt. Skitväder ute såklart. Så tråkigt så det finns inte! Är ju midsommarveckan nu också så det hör väll till med trist väder antar jag.

I helgen har det inte hänt så mkt direkt, igår var vi över hos Joakims mamma och hjälpte till att hämta grus. Gött att komma hemifrån lite, det tackar barnen för också. Var trötta barn sen på kvällen. Kom hem rätt sent för vi var tvungna att stanna på MAXI och handla lite för där såldes det färskpotatis för 1 öre kilot. Så nu har vi 5 kg färskpotatis här hemma som var gratis. Inte helt fel alls. Har inte ätit färskpotatis än i år, eller svenska jordgubbar.

Kvällen igår avslutades annars ganska tråkigt. Onödigt och fjantigt......

Idag är annars planen att jag ska försöka storstäda här hemma. Sjuuuukt stökigt. Hoppas bara magen håller sig bra, för jag är inte helt bra. Äter omeprazol men vet inte om det hjälper, kanske hade vart värre om jag inte åt? Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!