Sommar och sol!!!!

Idag är det sommar! Ja det var det väll igår också visserligen.
 
Gårdagens eftermiddag spenderade vi tillsammans med Marie och barnen. Först var dom här och sen gick vi och köpte glass och tillbringade en stund hos Marie.
 
Efter barnen var lagda för natten så traskade jag över till Marie igen med några cider. Och där blev jag kvar ett tag ;)
 
Idag vaknade Philip strax innan 9. Klart godkänt! Jag har vart ute och grejat med poolen, torkat av bordet och tagit fram dynor så vi kan tillbringa en dag ute med poolhäng på baksidan. För idag är det ju underbart väder!!!
 
Sen blev det en latte och tidningen i soffan brevid Philip som kollade på somarlovsmorgon. Nu tänkte jag duka ut frukosten där ute. Bättre sent än aldrig. Vi tar det lugnt här hemma dessa lediga sommardagar. Maniana maniana eller hur man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!