MOLN

Dagen började bra med sol äntligen! Men självklart började molnen rulla in och nu är det igenmulet. Har vart ute och bränt lite ogräs i alla fall.
 
Annars händer väll inte så mkt här hemma. Alice vill klättra på det mesta nu för tiden så man får ha ett vakande öga på busan.
Klättrar upp i soffan så fort tillfälle ges.
Så jag var busig och byggde en mur så jag kunde få städat i lugn och ro.
Att klättra upp ur matstolen är också skoj tycker Alice....
 
Jo annars ringde jag bvc idag också för att prata lite om Philip. Han har vart täppt i näsan ett par månader nu och sen tycker jag han hör sådär. Är mkt HA? och VA? hela tiden, han pratar högre än normalt och kliar gärna i öronen. Är man täppt i näsan kan det ju påverka tryckutjämningen i öronen. Så imorgon ska vi i alla fall till vct med honom så får dom ta sig en kik. Är lika bra.
 
Och så ringde dom från Alice blivande förskola också och berättade vem som blir inskolningsfröken till Alice och när vi ska börja inskolningen och så. Den extra resursplatsen för avdelningen var ännu inte tillsatt men det kommer i första hand va ordinarie personal som har hand om Alice. Jaja, inte så mkt vi pratade om egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!