4åringen

Vi har haft fullt upp de senaste dagarna. I lördags hade vi kalas för Philip. På måndagen var det hans födelsedag. Tisdagen gjorde vi väll inget särskilt men igår (onsdag) var det verkligen fullt upp. Philips födelsedag skriver jag mer om sen när jag lagt in bilderna från kameran. Igår var i alla fall jag och Philip iväg till öron näsa hals mottagningen på NÄL. Domen därifrån blev i alla fall att Philips polyper ska bort. Blir nån gång till hösten troligtvis. Så lite nervöst.... Är ju en rätt enkel operation men det är ju ändå sövning :/ min lille plupp.... På kvällen igår hade vi roligare i alla fall. Var på cirkus maximum. Philip tyckte det var väldigt skoj ( och vi med). Motorcyklarna, elefanterna och hästarna tyckte Philip va bäst. Hade inte min telefon med så blir inga bilder därifrån nu men kan lägga in från Joakims tele sen :) lägger in en från väntrummet på NÄL och på en ljussnurra vi köpte på cirkusen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!