Dagis

Ja idag sökte jag dagisplats till Alice så var det gjort också.... Men det blir ju inte fören efter sommaren så det är ju allt ett bra tag kvar fortfarande vilket är skönt. Sökte till 13 augusti och till samma dagis som Philip går på.

Ja vad har jag gjort här hemma annars då? Ja inte så värst mkt faktiskt. Har mest slappat i soffan med datorn. Men har i alla fall vikt tvätt/startat tvättmaskin och torktumlaren och startat en diskmaskin. Alltid nått.

Är sugen på att baka men vi har inte riktigt alla ingredienser hemma för att kunna göra nått och "affären" här uppe har inte direkt bästa utbudet. Hade tänkt baka nått med Philip efter dagis annars. Men vi får väll kanske gå till pulkabacken istället =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har också sökt plats till min son nu. Kändes stort på nått sätt. =)

2012-02-01 @ 11:01:18
URL: http://jessicaspace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!