Bompa

Natten för Philip har väll vart sådär. Han vaknade vid 12 tiden nån gång och var lite ledsen. Ville gå ner och mysa i soffan men blev tillslut övertalad att komma över till våran säng. Sen sov han väldigt oroligt, vaknade och har gnytt och rört sig massor. Fram till 4 ungefär då han inte kunde sova mer och då hade jag knappt sovit alls. Så Joakim gick upp med honom och jag fick sova fram till 7. Så lite sömn i alla fall.

Igår kväll låg febern på 39,2 men nu när jag tog den vid strax efter 7 så hade den gått ner till 38,1. Får hoppas den inte stiger igen! Han känns varmare än vad tempen säger. Men han fick en Alvedon i alla fall då han ändå var rätt påverkad och inte mådde bra. Eller " jag mår inte blaaa" som Philip säger <3

Men ny sitter han och spelar bolibompa spel på datorn och sneglar emellanåt på bompa på tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!