Vinter

Åh vad jag längtar till vintern nu faktiskt! Jag är väll lite knäpp kanske ;) Men ska det ändå var skitväder som det vart den här sommaren så kan det lika gärna bli vinter. Vill ha en riktig vinter också med MASSOR av snö!
 
Va ute och leka i snön med barnen, gå in och mysa med en brasa och varm oboy eller varm nyponsoppa. Och december med alla ljusstakar, tomtar, adventskalender, jul m.m ÄLSKAR december, det är helt klart min favoritmånad.
 
Just nu börjar det kännas lite höstigt ute. Luften har en annan sorts kyla och är lite friskare, trädens löv har börjat gulna. Imorse när jag och Philip gick upp kännde man att det är lite kyligare, vi kröp i våra mysdressar. Dax att ta in lite ved så man kanske kan tända en brasa på morgonkvisten......myyyyys.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig! När det varit sånt tråkväder hela sommaren så kan det lika väl bli höst på riktigt nu. Längtar verkligen efter den där riktigt krispiga luften och gula löv på marken, fast det vågar man knappt säga högt ;)

2012-08-29 @ 12:55:12
Postat av: Fanny

har både hört och läst en massa som bara ser det negativa med att det snart är höst och därefter vinter. Mycket uppfriskande att läsa att någon faktiskt håller med mig om att det är väldigt mysigt också! Hejja höst och Vinter!

2012-09-01 @ 20:53:10
URL: http://DelilahPurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!