Rensat

Ja nu i helgen har vi hållt på att rensa lite här hemma. Man samlar på sig mkt skit som man kanske aldrig använder, är ingen mening att spara på sånt. Det är riktigt skönt när man fått rensat ut lite. Nu är det rensat här nere i alla fall, ska gå över övervåningen imorgon och se vad som kan rensas bort där också :)

Idag är annars Joakim iväg på fotboll i Gbg, Philip ska på barnkalas sen. Ja det är väll det som händer idag. Ja ikväll kommer linas matkasse också. Ska bli skööööönt att slippa tänka på mat nu i veckan. Ska testa barnkassen denna gången och testar även deras nya frukost och mellanmålskasse. Jag är som ett barn på julafton när jag packar upp matkassarna ;) tycker det är spännande att se vad som är i :) sen har jag aldrig sagt att jag är som alla andra heller.


Kommentarer
Postat av: Julia Bryngelsson

Fin blogg du har :)

Svar: Tack :)
Sarah

2012-08-26 @ 18:36:22
URL: http://yeulia.blogg.se
Postat av: [email protected]

www.ilovemylaptop.se

Hej,

Vi på ilovemylaptop har snygga laptopfodral i neopren och läder. Ta gärna en titt och se om det är något du gillar!

Mvh Gunnar

2012-10-14 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!