Oj, oj

Nu va det länge sen jag bloggade. Har väll vart fullt upp antar jag. Och så har det krånglat att blogga från telefonen och jag sitter inte så mkt vid datorn.

Förra helgen var vi ju i gbg och kollade på fotboll och sov över hemma hos familjen Friberg ute på supermysiga Vrångö. Men det får jag skriva ett mer ingående inlägg om sen.

Annars i veckan så har jag städat här hemma, rensat på Philips rum och så har vi även vårstädat lite ute. Börjat i alla fall. Så har det blitt lite överby besök, bad med Alice på HAB och föräldragrupp på HAB. Och förberedelser för påsk. Fullt upp som sagt :)

I helgen är det också fullt upp. Idag ska vi till Joakims föräldrar, imorgon till mamma och på söndag till pappa. Här hemma ska det målas ägg och letas påskägg imorgon. Påskharen funkar för övrigt lika bra att hota med som jultomten närbarn inte lyssnar, för övrigt. Barnen ska även få bli påskkärring och påskgubbe. Hittade ett jättesött huckle till Alice som hon ska ha.

Men nu ska jag nog ta och plocka lite här hemma och starta en tvätt. Philip sitter och äter mindre svenska jordgubbar i köket. Vi köpte några igår när vi handlade, han liiite tokig i jordgubbar våran plupp.

Ute snöar det för fullt nu också föresten, mindre kul. Inte så man får några jätte vårkänslor direkt.

Philip som påskgubbe förra påsken. Då bodde vi bland flyttlådor på Onsjö.

Alice var påskkärring, lilla skruttan!

Philip har hittat påskägg på uteplatsen på Onsjö bland alla löv ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad längesen jag tittade in här nu... Vilka fina barn!!

2012-04-15 @ 16:39:06
URL: http://skymningssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!