Vår förmiddag...

Efter jag lämnat Philip på dagis åkte jag och Alice till bvc för föräldragrupp. Var info om bilbarnstolar idag och det var intressant även om man redan kan litegrann. Fick se en film som gjorde att jag gärna vill ha mina barn bakåtvända tills dom är ca 20 år eller nått sånt. Vänder dom absolut inte innan 4-5 års ålder i alla fall huuu det var inget skoj att se.

Passade på att väga Alice också när vi ändå var där och nu har hon gått ner 30g sen förra månaden..... Så nu har jag ringt dietisten på NÄL och antagligen blir det att hon får äta sondnäring eller nått sånt istället för NAN2 som hon har nu.

Och när
vi var på bvc så ringde dom från drottning silvia i gbg och berättade att dom fått ett återbud så dom hade en tid ledig på tisdag nästa vecka, alltså den 27/9. Så här vart det snabba puckar kan man ju säga.... Så dagen innan ska vi dit för inskrivning och information, prata med kirurgen och narkosläkare m.m sen kunde vi få sova hemma på natten om jag fattade rätt och så kommer vi tillbaks för själva operationen och stannar sen 1-2 nätter efteråt beronde på hur allt verkar.

Ska bli
så skönt att få knappen sammtidigt som det är skitnervöst med operationen och sen kommer det ju ändå vara lite jobb med knappen efteråt. Men det kommer bli mycket bättre för Alice och det är det viktiga!!

Kommentarer
Postat av: therese björkman

sarah, kom ihåg att bara en av er får stanna med alice efter op på avdelningen nattetid, vill ni alla kunna finnas nära kan ni be dem kolla efter rum på ronald, de får i mån av plats ge rum där till den avdelningen, tyvärr är det enda boendemöjligheten vg regionen bekostar för den avd.. kanske fungerar det bättre för er om en är hemma med Philip, men ville ändå tala om att den möjligheten finns, även om de inte berättar det! vill ni ha det så stå på lite be dem iaf ringa och sätta er i kö så brukar det lösa sig, be dem även skriva tfp för er båda om tanken är att Jocke ska vara med... det har ni ju rätt till. och op kommer gå som en dans :-)

2011-09-21 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!