Tröttis

Idag har det vart fullt upp. Först få iväg Philip till dagis något han inte direkt var supersugen på. Han ville sova vidare sa han och var ledsen när jag lämnade honom vilket verkligen inte är kul även om jag vet att det går över snabbt.

Men vi kom i alla fall iväg till badet och Alice tyckte det var jätteskoj och plaskade på som bare den. Är så roligt att se hur hon utvecklats från i våras när badet var senast.

Efter badet åkte vi in till stan och mötte upp ett gäng mammor med bebisar på gillet där vi tog en fika. Sen blev det en tur genom Oden innan jag och Alice drog hem igen.

Eftermiddagen har jag spenderat med att städa en del här hemma. Imorgon är det sophämtning så då är det ju bra att få slängt det som slängas skall.

Imorgon står det föräldragrupp på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!