Operation

Nu är Alice inne på operation. Det gick inte att sätta nål på henne så hon fick sövas med mask.

Jag fick följa med in i operationsrummet och sitta med henne i famnen medans narkosläkaren sövde henne. Hon var så duktig och det gick väldigt lugnt och bra. Sen fick jag lämna henne och det var helt otroligt jobbigt, bland det svåraste jag gjort. Nu sitter jag och Joakim i föräldrarummet på avdelningen och bara väntar. Försöker att inte tänka för mycket för då blir det jobbigt. Kollar lite tv.


Kommentarer
Postat av: Emma, oliwers mamma

Skickar massa kramar

2011-09-27 @ 20:30:04
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!