Hur kunde jag tro???

Ja hur kunde jag tro att jag skulle orka läsa på heltid just nu? Det är verkligen lätt att vara kaxig innan. Men att ta hand om två barn och allt som är runt Alice och speciellt med maten så finns det inte mycket ork kvar. Och att läsa på distans är ingen barnlek direkt och det var så länge sedan jag läste överhuvud taget så det är SVÅRT! Och jag känner att det var så jäkla onödigt av mig att ta på mig mer än vad jag redan har och öka på den panik, stress och allt jag redan känner. Sämsta iden någonsinn och jag fattar inte hur jag ska orka eller klara detta.

Som nu så har jag arbeten som ska in men jag orkar bara inte tänka. Alla mina tankar går just nu till Alice och operationen. Det är det som betyder nått för mig just nu och jag orkar inte eller klarar inte att fokusera på så mycket annat.

Ångrar verkligen att jag tog på mig att plugga nu men gjort är gjort och nu sitter jag här i skiten och mår piss och försöker hålla paniken under ytan.

Jag orkar bara inte........

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är skit jobbit att läsa på distans och när man har två små barn... Vet inte hur många gånger jag ångra mig när jag läste men det gällde att planera o planera o planera... O tvinga sig till att sätta sig. Det är jäkligt gott när det är klart.. Men det är en jobbig tid dit. Jag satte mig ofta sent på kvällarna när tjejerna sov eller ställde klockan tidigt så ja han göra några timmar innan de vakna.. Gäller bara att hitta det som funkar för dig. Kämpa på!!!!:)

2011-09-25 @ 20:24:58
Postat av: Erika

Har följt din blogg sen ett par månader innan finaste Alice kom. Tycker du gör ett super jobb med allt :)

2011-09-25 @ 21:06:22
Postat av: Emma Oliwers mamma

håller verkligen tummarna för att du ska orka plugga vännen

2011-09-28 @ 23:10:39
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!