Söndag, söndag, söndag....

En riktigt seg och tråkig söndag idag. Philip håller med mig. Jag går och plockar och grejar här hemma och det tycker Philip är urtråkigt. Men han fick roa sig med Pippi på dom sju haven och en rejäl tallrik med äppleklyftor och päronklyftor.

Nu sover barnen middag och jag passar också på att ta det lite lugnt. Ska fortsätta röja sedan men ibland är det skönt att bara sitt ner och njuta av tystnaden. Har även världens träningsvärk i min otränade kropp efter ridningen i fredags.

När jag
gjorde rent runt Alice knapp förut idag tyckte jag det såg ut som början till granulom (svallkött) vid ena sidan. Hoppas det inte blir värre utan går bort. Annars är hon inte alls besvärad av knappen nu längre. Hon ligger på mage som förr och verkar inte känna den alls vilket är jätteskönt! Idag ska jag även byta vatten i den ballong som håller knappen på plats, det ska göras en gång i veckan.

Alice på sjukhuset dagen innan operationen. Det är allt otroligt skönt att slippa se henne med den där slangen i ansiktet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!