Seg och trött

Är allmänt seg och trött och känner mig sliten i kroppen. Hungrig är jag också men känns inte som vi har nått hemma.... Vilka i-landsproblem verkligen.

I lördags var vi ju i alla fall på kalas för Matilda som fyllde 2 år. Efter kalaset stannade vi kvar hos familjen Thorsell och åt pizza och barnen lekte. Jag och Malin lyxade även till det med varsin grogg medans männen fick vara utan....hehehe inte vanligt direkt.

Igår var Joakims föräldrar förbi en sväng och Joakims pappa hjälpte oss att sätta upp några tavelhyllor. Blev jättebra så nu fattas bara tavlorna.

Sen kom Familjen Thorsell och männen skulle kolla på fotbollsmatch, barnen lekte och röjjde runt och jag och Malin pratade när nu tillfälle gavs till det.

Så det
är kortfattat vad våran helg bestod av. Just nu håller jag på att ladda upp ett videoklipp som jag lägger in i bloggen sen på när Philip och Alice badade tillsammans häromdagen. Alice testar sin badstol för första gången och den är kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!