Håret....

Har föresten ändrat lite färg på håret. Vill ha lite ljusare färg men eftersom jag hade väldigt mörkt så är det en process. Kan ju inte gå från mörkt till ljust över en dag så ett tag nu får jag se ut som skit i håret till jag kan ändra lite igen. Så ser ni mig ute och undrar hur jag kan gå runt så i håret så vet ni. Det är knappt jag vågar visa mig utanför dörren som det ser ut nu men är ju så illa tvungen liksom.

"Lite" gul/orange färg sådär =P Kan lova att det till och med ser värre ut i verkligheten....haha

Men nu
får jag allt dra mig bort till dagis, ska bara lägga på lite mer ved i brasan först.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!