Dåligt samvete...

Efter att ha haft sond i flera månader som man har fått sätta om kanske flera gånger i veckan så är Alice väldigt känslig med att man kommer nära hennes näsa. Hon gillar det inte alls! Och det är ju sjävklart förståeligt. Men nu är hon snorig och tät i näsan och jag få ge henne nezeril emellanåt. Det är en kamp varje gång och man får liksom göra det lite med våld eller hur man ska säga.

Förut skulle jag i alla fall ge henne lite nezeril. Alice kämpade emot som vanligt och låg ju allt annat än still. Det resulterade i att jag råkade riva henne eller nått i näsan så hon började blöda näsblod..... Min lilla stackare! Jag kände mig jätte hemsk.

Annars denna Måndagmorgon har vi haft en liten matfight jag och Alice (innan näsblodet). Och det gick ju som vanligt såklart.

En gammal bild på en ledsen Alice med sond i näsan. Ja även världens gladaste tjej kan va ledsen ibland. Och man förstår ju varför hon inte gillar när man kommer nära hennes näsa när hon haft den dumma slangen där =(

Kommentarer
Postat av: elfina

ush va jobbigt kamp.. varför har hon haft sond? sjuk? ha inte dåligt samvete, du är ju en fin mamma som vill få bort täpta näsan.. jag hade gjort samma sak=) är det 2 barn du har?

2011-10-25 @ 23:55:52
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!