Bad och shopping

Först var det bad på habiliteringen imorse vilket var lika skönt som vanligt och Alice tycker det är jätteskoj att bada. Efter badet gjorde jag och Linda gemensam sak och åkte till överby tillsammans med småtjejerna. Lite fika på Briggen och sen kolla runt i affärer.

Hittade faktiskt en vinterjacka som det var halva priset på, inte helt fel. Men annars blev det lite Alice kläder. Helt otippat en del rött, kan lova att jag längtar till jul! Sen hittade jag en flanellpyjamas till henne.....så sött!

Nu sover barnen middag, eller nej jag tar tillbaks det där hör att Alice har vaknat nu. Så det blir väll att hämta ner henne och ge henne mat.


Kommentarer
Postat av: sofieasheim

fin blogg :)

2011-10-30 @ 19:09:47
URL: http://sofieasheim.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!