Skitdag

Ja idag har jag bara haft en dålig dag helt enkelt. Så det kan va ibland bara. Men har dåligt samvete nu såhär ikväll för jag hade kort stubin med Philip idag, hade inte orken att ha samma tålamod som man brukar ha. Han har bara haft en sur och grinig mamma idag. Men han sa ändå att jag var en gosonge <3

Han är så söt för han brukar ofta komma och säga "HEJ GOSONGE" till mig. Och när jag säger att det är han som är en gosonge så säger han "Nej, mamma är en gosonge".

Behöver jag berätta att jag ofta kallar honom för mitt gos, gosonge, gosePhilip m.m

Han kan även gå fram till Alice och säga "Hej min lilla gosonge". Åh vad jag älskar mina små gosongar även om jag dagar som denna gärna hade velat kunna bara komma undan för mig själv en liten stund och bara vara lite. Det blir bara för mkt ibland med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!