Lilla älsklingen <3

Alice sov HELA natten utan att vakna! Vid halv 8 tiden gick jag in i hennes rum och drog upp rullgardinen för att hon skulle vakna så småningom, det dröjde till strax innan 8. Synd att Philip denna morgon kände för att vakna strax efter klockan sex.... Han brukar ju oftast sova lite längre. Men oj vad skönt det var att sova ostört en hel natt igen!

Men åh
vad jag tyckte synd om Alice när jag bytte blöja på henne.... Nån gång inatt hade hon bajsat (något som nästan aldrig händer) och nu var hon jätteröd om rumpan och på ett ställe var det till och med ett sår =( Så det blev att tvätta rent, på med salva och sen har hon fått ligga och lufta sig nu hela morgonen, och kommer få göra så mkt som möjligt idag. Det ser redan lite bättre ut.

Annars har vi nyss ätit frukost. Och det var helt underbart att börja dagen med en god cappuccino såhär på morgonkvisten från "min" tassimo. Åh vad jag velat ha en sån lääääänge och nu äntligen! Och i love it! Fruktansvärt smidig är den.

Men nu
funderar jag på om vi kanske ska gå bort till lekplatsen en stund, vi har inget planerat idag så om nån vill hitta på nått så är ni välkomna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!