Sjuk

Ja nu är det min tur att vara sjuk.... Började känna mig riktigt risig fram emot eftermiddagen igår och sen har det bara gått utför.

Joakim skulle vara borta idag också så min supersnälla farmor ställde upp och passar Philip, jag har inte ork för att ta hand om två barn just nu. Knappt jag orkar Alice och hon är ju världens lättaste.

Så just
nu ligger jag nerbäddad i soffan och svettas som en tok för jag tog alvedon för ett tag sen som börjat verka nu. Och Alice ligger och sover i sin babysitter. Snällaste bebisen!

Funderar på om jag ska orka gå och hämta ett glas blåbärssoppa, det ända jag är sugen på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!