Nattsudd

Jaha, klockan är kvart i ett och jag är fortfarande uppe. Ingen bra ide när man har två små barn egentligen. Men jag är för trött för att resa mig ur soffan och ta mig till sängen, hungrig är jag också men motstår suget att ta nått att tugga på. Får vänta till frukosten istället.

Läste på familjeliv.se förut om en vars lilla flicka med ds bara fick vara hos dom i 4 dagar innan hon lämnade denna värld. Man är så fruktansvärt lyckligt lottad som har fått två (ja TVÅ) friska barn! Det ända man kan göra är att hoppas att dom får fortsätta att vara friska och lever ett långt och lyckligt liv.

Nä nu börjar batteriet varna på datorn, får ta det som en hint att det nog är hög tid att pallra mig till sängen. Imorgon är planen att packa för fullt i bananlådorna Joakim hämtade hem idag (igår?). Synd det är så tråkigt att packa bara, är ju mycket roligare att packa upp istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!