Lite bättre

Philip är lite piggare idag även om han inte är frisk. Han har en jobbig hosta och fortfarande feber. Lite synd att vi fick skippa Alice bad idag men så är det ibland, vill inte riskera att smitta några goingar därborta. Sen är Alice lite snorig också så det är lika bra. Bara att hoppas vi kan vara friska tills nästa vecka.

Just nu är Joakim iväg och raggar lite bananlådor som vi kan ha att packa lite mer grejer i. Hade vart skönt om man snart kunde fått packat allt det där som man inte använder. Det är faktiskt bara 6 veckor kvar tills vi ska flytta nu! -1 dag också. Tiden går snabbt när man har roligt, eller nått.

Föresten en
liten viktuppdatering kanske kan sitta på sin plats nu. I två veckor har jag släppt på allt och ätit vad jag velat och vart allmänt onyttig. Det har blitt pizzor och hamburgare och andra godsaker. När jag vägde mig igår morse så stog vågen på +1kg. Sen började jag äta nyttig igår igen och idag stog vågen på -2kg sen igår. Nu har jag gått ner sammanlagt exakt 10kg, bara sisådär 20 kvar då =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!