Gosetäcket...

Ja nu har jag precis lagt båda barnen för att sova lite middag, jag hoppas dom vill sova middag i alla fall. Får se hur det går med Philip för han har bara sitt ena gosetäcke i sängen just nu.

Philip har
annars två gosetäcken (som han kallar dom) Det stora gosetäcket och det lilla gosetäcket. Nu är det som så att förut idag så var det en viss liten herre som kletade ner det lilla gosetäcket med ketschup (fråga mig inte hur det gick till) så gosetäcket fick ta en resa runt i tvättmaskinen.

Var lite svårare att övertala Philip att krypa ner i sängen utan båda gosetäckena, fick hitta ett substitut så länge i alla fall och nu får vi se om det funkar.

Hmmm Alice
verkar inte så sugen på att sova, hade varit så skönt om hon hade velat det för jag börjar nästan känna mig lite krasslig själv här hemma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha precis, man vet ju inte riktigt hur mycket dom faktiskt förstår =) Nu är ju iof Melvin lite äldre än Philip var när Alice låg i magen men man vet inte ändå =) Han vet ju vad en bebis är och att det ligger en bebis i mammas mage men det klart han inte riktigt fattar =) Det gör ju knappt jag, haha! Men kul att bebisarna får vara med och bada med dom till sommarn iaf, haha

2011-03-23 @ 13:06:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!