Det går ju inte att stänga av!

Satte på BB-live när jag la Philip för att sova middag och satt sen och glodde på det i flera timmar.... Och jag måste erkänna att jag fortfarande inte stängt av skiten =P Har ljudet på i bakgrunden nu när jag sitter och bloggar.

Men nu ska jag faktiskt slita mig från datorn alldeles strax och hänga upp lite tvätt, Philips gosetäcke måste ju hinna torka! Och sen är det dags att laga lite mat, om nu Philip vill äta vill säga. Tar ett tag för hans aptit att komma tillbaka efter han vart sjuk. Men jag får väll sitta själv annars som imorse, Joakim kommer nog inte hem fören 7-8 tiden ikväll.

Alice är sååå söt föresten, just nu ligger hon och sover i sin babysitter och hon ser så rofyld ut, min goaste lilla tjej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!